Kozak System представили сингл на вірш Симоненка

Музиканти з гурту Kozak System продовжують класти на музику вірші класиків української літератури. Цього разу в полі розу колективу опинилась поезія Василя Симоненка «Ну скажи-хіба не фантастично». До слова, «Не моя», а саме так називається новенький сингл, стане титульним треком майбутнього ЕР формації, який вони незабаром презентують в столичному клубі 'Atlas.

 

Саунд-продюсером ластівки майбутнього міні-альбому колективу виступив клавішник Океану Ельзи Мілош Єліч.

 

«Кілька років тому мені на очі потрапив цей вірш, і я був надзвичайно вражений образом, змальованим у ньому паном Симоненко. Тієї ж ночі з’явилася мелодія до пісні, яку я кілька разів намагався змінити, але все нічого не виходило. Врешті-решт, диктофонний запис із піснею я відклав і фактично забув про його існування, а цієї весни, випадково знайшовши файл, ми з хлопцями вирішили відродити цю пісню», прокоментував новинку гітарист формації Олександр Дем’яненко.

 

Одначе в процесі адаптації поезії Симоненка музиканти все ж стикнулись з проблемою: не вистачало одного куплету. 

 

Для того, щоб «закінчити» твір Симоненка колектив запросив свого доброго друга, лідера гурту Тартак та БувЄ Сашка Положинського.

 

«По-перше, мені було простіше, бо я не поет, а автор текстів пісень. По-друге, я не дописував за Симоненком, а сприймав це як спільний із ним проект. Так, я надихнувся його текстом, так, я свій куплет базував на його фундаменті, але мені вже не раз доводилося творити із кимось разом, тому досвід мав. А, по-третє, така робота, це просто для мене велика честь і приємність», - зауважив Положинський.

 

 

Уже незабаром очікуйте ще одну прем’єру від Kozak System у вигляді lyric video до новопредставленого треку.